شنای قورباغه
نوشته شده توسط : عماد

خرید دستبند پاور بالانس

خرید دستبند پاور بالانس

 

 

حتما تا به حال در مورد خرید دستبند پاور بالانس و اینکه با تهیه این محصول می توان به آرامش و حسی خوب رسید مطالبی شنیده اید. امروز می خواهیم بیشتر در این مورد برای شما توضیح دهیم.اولا اینکه عملکرد پاور بالانس واقعی سات یا خیر باید بگوییم که بله چنین دستبندهایی وجود دارد  و اگر مکانیزم عملکرد آنها راب رایتان توضیح دهیم خواهید دانست که چیز بسیار عجیب و غریبی نیست.شما با استفاده از پاور بالانس می توانید در کاهش استرس های روزانه و همچنین در کاهش فشارهای روحی ناشی از کار در خود کمک نمایید و در نهایت به همان حس آرامشی که صحبتش را کردیم دست یابید.

خرید دستبند پاور بالانس

 

اگر می بیند که شما را ترغیب به خرید دستبند پاور بالانس می کنیم به خاطر عملکرید و کارایی است که ممکن است در زندگی شما بگذارد. شما هزینه ای اندک خواهید کرد اما محصولی را تهیه می کنید که می تواند کمک بسیار بزرگی را به شما نماید.این دستبند مغناطیسی در واقع به خاطر هولگرامی که بروی آن چسبیده شده است  می تواند باعث ایجاد آرامش گردد و اگر بخواهیم در این مورد بیشتر توضیح دهیم باید بگوییم که این هولگرام باعث تولید یون منفی کرده وهمین امر باعث ایجاد آراشم می گردد.شاید باز هم بپرسید تولید یون منفی چه ارتباطی می تواند با رسیدن به آرامش داشته باشد. ارتباط مستقیم%:8.9!میان این دو وجود دارد. ببینید در طی روز شما به دلایلی مختلف  ممکن است دچار تنش شوید و همین مسائل باعث می شود تا در بدن شما یون مثبت تولید شده و در نهایت تعادل میان یون منفی و مثبت  در شما از بین خواهد رفت حال اگر بتوانید با محصولی این تعادل را دوباره برگردانید می توانید در واقع رفع استرس کرده و به انر آرامش قبلی خود برگردید.

خرید دستبند پاور بالانس

 

شما با خرید دستبند پاور بالانس کمک خواهید کرد که در برابر یون های مثبت اضافی که تولید شده است  در واقع  یون منفی نیز تولید گردد و به نوعی این تعادل برقرار گردد.ما در فروشگاه سامان خرید امکان خرید این محصول را به طرق مختلف فعال کرده ایم.اگر بخواهید می توانید در کمتر از چند روز شما نیز صاحب یکی از این دستبندهای زیبا شوید و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار آن کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید.همچنین اگر خواستید برای خرید دستبند پاور بالانس می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

خرید دستبند پاور بالانس

 

البته یک مورد را خدمتان عرض کنیم  که اگر شما بخواهید واقعا اقدام به خرید دستبند پاور بالانس از نوع کاملا اصلی نمایید باید هزینه ای بالغ بر دو میلیون تومان انجام دهید. چرا که این محصول در واقع تولید آمریکا است و قیمت اصلی آن در سایت حدود ۶۰۰ دلار می باشد و با قیمت دلار و کرایه بار باید دو میلیون هزینه یک دستبند نمایید. اما محصولاتی که در بازار ایران موجود هستند همه چینی بوده اما باز هم این دلیل نمی شود که این دستبندها کارایی نداشته باشند بلکه مسلما  نسبت به جنس اصلی کیفیت پایین تری برخوردار هستند.ما این دستبند ها را در سایز های مختلف و در رنگ بندهایی همچون مشکی-سفید-قرمز-زرد و آبی برای شما در نظر گرفته ایم.کافیست تا نوع رنگ و سایز مورد نظرتان را در هنگام ثبت سفارش بنویسید تا همان محصول را برایتان ارسال کنیم.

 

 

این دستبند توسط مشهور ترین و معروف ترین چهره های جهان نیز در حال استفاده است و شما می توانیدد هر کجای ایران عزیز که هستید همین الان اقدام به خرید دستبند پاور بالانس این محصول نموده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید. این دستبند زنانه و مردانه ندارد و با توجه به نوع طراحی ان به صورت اسپورت بوده و قابل استفاده برای همه می باشد. همچنین ما انرا در یک بسته بندی اورجینال خدمتتان ارسال خواهیم کرد چرا که مشاهده شده برخی از این محصولات بدذون جعبه و با کیفیت بسیار پایینی در حال عرضه می باشند. دیگر رسیدن به آرامش در چند لحظه تنها یک آرزو نیست شما می توانید برای همسر و یا عزیزان خود با خرید دستبند پاور بالانسهدیه ای بی نظیر و بسیار مفید را کادو دهید و مطمئن باشید که هیچ چیز بهتر از ارامش و راحتی نمی تواند کسی را خوشحال کندچیزی که دقیقا این دستبند برایتان می تواند به ارمغان بیاورد.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:6  توسط مهران  |  نظر بدهید

قهوه جوش

قهوه جوش

 

آیا دوست دارید تا در سریع ترین زمان ممکن و با  زحمتی کم یک قهوه خیلی خوشمزه برای خود درست کنید؟ آیا به این فکر افتاده اید که اگر به صورت سر زده برایتان مهمان امد چگونه در کمترین زمان  یک قهوه خوشمزه به مهمانتان بدهید؟بله چاره کار در این دستگاه نهفته است. دستگاهقهوه جوش می تواند در شرایط این چنینی به کمک شما امده و در کسری از دقیقه براحتی برای شما یک قهوه خوشمزه دم نماید.

 

 

این دستگاه با توجه به حجم و اندازه ای که دارد براحتی قبال حمل است و می توانید از آن در شرایط و مکان های مختلف استفاده نمایید.به نظر میرسد برای هر خانه داشتن یک قهوه جوش با کیفیت لازم می باشد و چه محصولی بهتر از این دستگاه. شما کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و اقدام به ثبت سفار خود نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست ثبت سفارش نمایید.ما در کمترین زمان ممکن دستگاه فوق را برایتان ارسال خواهیم کرد.لذت خوردن یک قهوه خوشمزه را با خرید این قهوه جوش تجربه نمایید.

هم قیمتی مناسب و هم خدمات پس از فروش که شامل گارانتی  می باشد می تواند  انگیزیه ای مناسب برای تهیه این دستگاه باشد. شما  دستگاه فوق را همراه با گارانتی تعویض از سامان خرید تحویل خواهید گرفت بدین صورت که اگر در حین ارسال مشکلی برای کالای فوق بوجود آید ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد..در هر کجای یاران عزیز که باشید  ما این دستگاه  را در کمتر از چند روز توسط سیستم پستی برایتان ارسال خواهیم کرد.سرعت جوش کردن آب در این قهوه جوش جوش بین ۲۰ تا ۳۰ ثانیه بوده و در نوع خود نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار منحصر به فرد می باشد. شما از این دستگاه می توانید به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی و شیک برای همسر و یا مادر خود استفاده نمایید و موجب خوشحالی آنها شوید.در درون بسته این محصول یک قاشق مخصوص نیز برایتان گذاشته شده است. همچنین در مورد جنس بدنه باید بگوییم بسیار مقاوم و در حد نشکن می باشد.کافیست تا دستگاه را به برق شهری متصل کرده و  مخزن هم  پر از آب باشد خواهید دید که در کمترین زمان ممکن آب به جوش خواهد امد و شما می تواند چای و یا قهوه خود را دم نمایید.

 

 

فقط دقت نمایید که هیچ گاه این دستگاه قهوه جوش را بدون اب به مدت طولانی روشن نگه ندارید چرا که ممکن است منجر به سوختن دستگاه شود.به دلیل کم حجم بودن و سبک بودن دستگاه می توانید آنرا به محیط کار خود برده و هر زمان که خواستید برای خود و همکارانتان چای و قهوه درست نمایید.هنگام خرید این کالا نیز نهایت دقت را داشته باشید که از کدام فروشگاه انرا تهیه می کنید چرا که مشاهده شده دتگاه هایی مشابه و بدون گارانتی و با کیفیت پایین نیز در حال عرض در بازار می باشد.ما برای رفاه حال شما عزیزان سعی کرده ایم تا از بهترین های موجود در بازار در سابت خود استفاده نماییم.در نهایت اگر بخواهیم در یک مقایسه اجمالی این دستگاه را با دیگر مدل های مشابه درون بازار مقایسه کنیم باید بگوییم از برتریهای این مدل می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه-حجم کم و قابل حمل-وزن کم دستگاه و همچنین کیفیت به کار رفته در بدنه و المنت هایی گرمایی ان می باشد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:5  توسط مهران  |  نظر بدهید

مروارید عشق

 مروارید عشق

 

 

این روزها مطالب زیادی درباره مروارید عشق از گوشه و کنار اینترنت به چشم می خورد.اما ما می خواهیم در سامان خرید این محصول را به صورت کلی مورد بررسی و نقد قرار دهیم. تقریبا دو سال پیش بود که اولین بسته های مروارید عشق روانه بازار ایران شد.ان زمان هنوز کسی آنرا نمی شناخت و هنوز تبلیغات اینترنتی و ماهواره ای برای این کالا اناجم نشده بود.اما دیری نگذشت که تنها در عرض چند ماه توانست به یک باره جایگاه پر فروش ترین کالا در بازار ایران  را به خود اختصاص دهد و در میان محصولات تله شاپینیگ به یکی از پر سود ترین و خوش فروش ترین ها مبدل گردد.و الان بعد از گذشت دو سال دیگر  همه این پکیج فوق العاده رو می شناسند و برای مناسبت های مختلف از آن به عنوان یک کادوی شیک استفاده می کنند.

پکیج مروارید عشق در واقع تشکیل شده است از یک بسته که دارای یک کنسرو پلمب شده است و درون این کنسرو یک صدف واقعی قرار گرفته که در درون ان مرواریدی که منتظرش هستید قرار دارد. در کنار وسایل فوق یک گردن اویز زیبا و مخصوص برای قرار دادن مروارید درون ان برایتان در نظر گرفته شده که به همراه ان یک زنجیز نیز وجود دارد. همچنین دو گوشواره که البته این مورد تنها در پکیج هایی که به صورت ست کامل عرضه شده اند وجود دارد.

بله درست متوجه شدید مروارید عشق در بازار به دو نوع نیم ست و ست کامل عرضه شده و همین موضوع را خیای از خریدارن نمی دانند و به خیال خود که دارند ست کامل  را خرید می کنند در واقع یک نیم ست را سفارش می دهند. البته خوشبختانه در فروشگاه  سامان خرید کلیه پکیج های موجود به صورت تمام ست بوده و از این بابت شما  به عنوان خریدار خیالتان می تواند ۱۰۰% راحت باشد.

 مروارید عشق

 

بسیاری پرسیده اند که مروارید های درون صدف چه رنگی هستند و ایا می توان رنگ دلخواهشان را سفارش دهند.؟ ببینید فلسفه پکیج مروارید عشق بدین شکل است که شما در واقع دارید با این خرید طالع و شانس خود را انتخاب می کنید. هر مروارید درون جعبه یک رنگ مختص به خود دارد و هر رنگ یک معنی  و طالع مخصوص به خود..برای همین موضوع است که هیچ کس نمی داند درون صدف مرواریدش چه رنگی است و این شانس شماست که از میان رنگ هایی همچون-سفید-مشکی-زرد-صورتی و… رنگ طالع تان را بر گزینید.

 مروارید عشق

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما امکان خرید پستی و تحویل درب منزل را فراهم کرده ایم.کافیست تا در عرض چند دقیقه اقدام به صبت سفارش خود نمایید.همچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید.اگر هنوز کادویی برای خانم و نامزد خود تهیه نکرده اید و اگر به فکر خرید محصولی منحصر به فرد و تک هستید چرا از مروارید عشق استفاده نمی کنید.قطعا هر خانمی با دیدن این ست زیبا شگفت زده خواهد شد.

دقت نمایید که متاسفانه در بازار شاهد اینهستیم که همین کالا را با کیفیت های بسیار پایین و تقلبی در حال عرضه هستند و بسیاری از مشتریان تنها به خاطر چند هزار تومان ارزانتر حاضر به خرید این کالاهای بی کیفیت هستند. با اطمینان خدمت شما خواهیم گفت که  عرضه شده در سامان خرید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و قبل از راسال حتما بررسی خواهد شد در که در صحت و سلامت کامل ارسال گردد.همچنین چنانچه در حین ارسال مشکلی برای آن رخ دهد شما می توانید به صورت رایگان یک پکیج دیگر از ما دریافت نمایید.

 مروارید عشق

 

 

درباره معنیانی رنگ ها از ما سوال کرده بودند و باید :.7<ر این مورد خدمتتان عرض کنیم که معانی رنگ های موجود بروی بسته نوشته شده است و بعد از اینکه مشخص شد  مروارید عشق شما چه رنگی دارد باید به رنگ مورد نظر خود مراجعه کرده و از طالع و شانس خود مطلع شوید.همکاران ما در سامان خرید تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در نهایت با ارائه خدمات پشتیبانی خوب و ارائه کالاهای با کیفیت رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نمایند.امیدواریم توانسته باشیم در این راه موفق باشیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:5  توسط مهران  |  نظر بدهید

بند کفش نورانی نئون

 بند کفش نورانی نئون

 

 

آیا دوست دارید شب هنگام و در زمان تاریکی هوا از بند کفش های شما نور تابیده شود و در هنگام قدم زدن همه به قدم های شما خیره شوند؟ برای این منظور  ما به شما بند کفش نورانی نئون را پشنهاد می کنیم.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این بند کفش از جنس نئون بوده و بوسیله باتری تغذیه می شود و براحتی می ت:/..اند نور بسیار زیبایی را از خود تابیده و در شب قدم های شما را زیبا و منحصر به فرد جلوه دهد.این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی است و و در مقابل گرد و غبار و شستشو نیز بسیار مقاوم می باشد.شما براحتی می توانید از فروشگاه سامان خرید رنگ مورد نظر خودتان را سفارش داده و بعد از دریفات براحتی و مانند بند کفش های معمولی انرابرای کفش خود ببندید.بند کفش نورانی نئون را اگر از جنس درجه یک ان تهیه کرده باشید درخشندگی  و قدرت نور پردازی ان فوق العاده زیبا و جذاب بوده و چشم همه را به سمت خود خیره می کند.در ضمن تنها جنس اصلی  ان است که داری سه حالت نور پردازی بوده و یم تواند به سه حالت مختلف برای شما نور پراکنی نماید.

 بند کفش نورانی نئون

 

 

برای تهیه این بند کفش نورانی نئون می بایست ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و فرم سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از اینکه سفارش را ثبت کردید تنها در عرض چند روزآینده  ان را درب منزل توسط مامور پست دریافت خواهید کرد.همچنین برای تهیه این محصول می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.از بند کفش نورانی نئون می توانید به عنوان یک هدیه برای فرزندان خود نیز استفاده کنید. ببینید انها به چه رنگی علاقه مند هستند و دقیقا همان را برایشان سفارش دهید.قطعا هر دختر بچه و هر پسر بچه ای با دیدن این محصول خوشحال شده و دوست دارید تا هر چه سریع تر انرا بروی کفش هایش ببندد.

 بند کفش نورانی نئون

 

جنس اصلی این محصول هم قابل شستشو می باشد و هم دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و از نظر نور پراکنی هم به سه حالت مختلف این کار را انجام می دهد. ما در فروشگاه سامان خرید با اطمینان به شما می گوییم که کالایی که از ما خریداری می کنید ۱۰۰% اصلی بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. پس لطفا با خیال راحت و بدون نگرانی از کیفیت کالا اقدام به خرید نمایید.همچنین ما برای نشان دادن حسن نیت خود محصولات ارسالی را گارانتی کرده ایم و اگر در هنگام ارسال و باربری مشکلی بای آنها بوجود آید به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

بند کفش نورانی نئون را می توانید شما جوانان نیز همراه با کفش اسپرت خود استفاده نمایید و تنها مختص بچه ها نیست. از این بندها مخصوصا در زمانی که می خواهید از عرض خیابا ن های تریک عبور کنید به راننده کمک می کند تا شمار ا راحت تر ببیند و تشخیص دهد و ازبروز تصادافات این چنینی نیز جلوگیری میشود.باز هم هشدار می دهمی مراقب کالاهای بی کیفیت و تقلبی باشد و از هر فروشگاهی اقدام به خرید محصول فوق نکنید و به صرف اینکه فلان فروشگاه دارد چند هزار تومان ارزان تر کالای خود را می فروشد اقدام به خرید از آن نکنید.

 بند کفش نورانی نئون

 

روش های نور پراکنی بند کفش نورانی نئون اصلی به صورت چشمک زن یک حالته و چشمک زن دو حالته و به صورت ثابت بوده و تمام بند به صورت بکنواخت و یکدست  نور پراکنی می کند.محصول اصلی ضد اب و ضد گرد و غبار است و از نوعی پلاستیک بسیار شفاف به کار رفته است.همین الان در هر کجای کشور که هستید اقدام به سفارش محصول خود کنید و انرا در کتر از چند روز درب منزل خود دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:4  توسط مهران  |  نظر بدهید

دستبند پاور بالانس اورجینال

دستبند پاور بالانس اورجینال

 

 

این روزها همه درگیر کارها و دل مشغولی های خود هستند و می توان به جرات گفت که همه از فشارهای ناشی از تنش های روزانه  در عذاب هستند و شاید بسیاری از اعصاب خوردی ها وناراحتی های روزانه علت و سرمنشا ان چیزی نباشد جز همین انباشته شدن تنش های حاصل از برخوردهای مختلف اجتماعی با یکدیگر.حال راه چاره چیست؟ چه باید کرد تا بتوان به آرامشی عمیق دست یافت؟ اینجا ما می خواهیم از یک راه حل عملی صحبت کنیم. و محصولی را به شما معرفی نماییم که می تواند در این راه به شما کمک کند تا به ان آرامشی که می خواهید دست یابید.دستبند پاور بالانس اورجینال نام محصولی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم.شما اگر بتوانید از این دستیند در طی روز استفاده نمایید و آنرا همراه خود داشته باشید قطعا می تواند کمک فراوانی برای رسیدن به آرامش نماید.

 دستبند پاور بالانس اورجینال

 

جریان چیست و چرا یک دستبند می تواند در رسیدن به آرامش موثر و مفید باشد؟ مگر در دستبند پاور بالانس اورجینال چه هست که چنین خاصیتی را دارد؟در واقع این دستبند مغناطیسی با خاصیت تولید یون منفی که در خود دارد می تواند  در اطراف هاله ما تولید یون منفی کرده و همین امر موجب می شود تا شما در همان لحظه احساس ارامش  خاصی نمایید.اگر بخواهیم علت این امر را توضیح دهیم باید  بگوییم که در واقع همه چیز از عدم تعادل میان تعداد یون های مثبت و منفی آغاز می شود و د رواقع علت این عدم تعاد هم همان تنش ها و فشارهای روانی است.

حال ما نیاز داریم تا بوسیله چیزی این عدم تعادل را جبران نماییم و اینجاست که دستبند پاور بالانس اورجینال می تواند با تولید یون منفی به شما در این راه کمک نماید و در واقع با رسیدن به تعادل واقعی شما می توانید دوباره در کمال ارامش به ساسر کارهای روزانه خود بپردازید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید دستبند پاور بالانس اورجینال را فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار آن محصول کلیک کرده و فرم بعدی را پر کنید و در کمتر از چند روز خواهید دید که محصول شما به ادرستان ارسال خواهد شد.

 دستبند پاور بالانس اورجینال

 

دستبند پاور بالانس اورجینال در رنگ های قرمز-آبی-مشکی-سفید و زرد موجود بوده و همچنین این محصول دارای سایز بندی های مختلفی است که شما می بایست در هنگام خرید هم سایز مورد نظرتان را و هم رنگ مورد نظرتان را به ما اعلام نمایید. در ضمن ما این دستبند را در بسته بندی اورجینال خود ارسال خواهیم کرد و این نکته را عرض کردیم  که بدانید محصولاتی هستند که بسیار بی کیفیت و در واقع تقلبی بوده و به صورت فله ای و فاقد جعبه برای مشتریان ارسال می شوند.

 دستبند پاور بالانس اورجینال

 

تمام خواص پاور بالانس به هولگرامی است که بروی آن چسبیده شده و در واثع این بر چسب مغناطیسی با توجه به نوع جنسش می تواند براحتی تولید یون منفی نماید.شما می توانید همین الان برای تهیه دستبند پاور بالانس اورجینال با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید افراد مشهور دنیا از بازیگران گرفته تا فوتبالیست ها همه و همه از این دستبند در حال استفاده هستند و با هزینه ای اندک در واقع آرامش را برای خود می خرند. شما نیز می توانید از این محصول برای خود و عزیزانتان استفاده نمایید و حتی از دستبند پاور بالانس اورجینال به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای  دوستان خود استفاده کنید. ما محصولات خریداری شده از سامان خرید را به صورت تضمینی برایتان ارسال خواهیم کرد و اگر چنانچه در حین ارسال برای /انها اتفاقی رخ دهد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:4  توسط مهران  |  نظر بدهید

قیمت عینک شنا

قیمت عینک شنا 

 

 

در بازار لوازم ورزشی اگر سری زده باشید خواهید دید که در میان محصولات مربوط به استخر  عینک های شنا دارای تنوع بالایی بوده و هر کدام بر اساس کیفیت و مدل مخصوص به خود دراای یک قیمتی می باشد. ما امروز می خواهیم درباره قیمت عینک شنا صحبت کنیم و اطلاعاتی در این زمینه را در اختیار شما عزیزان و علاقه مندان قرار دهیم. معمولا این محصول را می توان از زیر ده هزار تومان تهی کرد تا برسید به عینک های فوق حرفه ای که تا چنصد هزار تومان هم قیمت گذاری شده اند. ام روی صحبت ما بیشتر با محصولاتی در رنج چند هزار تومان تا نهایتا یکصد هزار تومان می باشد.

 

اگر به دنبال خرید عینک ارزان قیمت هستید و صرفا میخواهید گاهی اوقات که به شنا می روید از ان استفاده کنید می توانید تنها با صرف هزینه چند هزار تومان صاحب یکی از این عینک های شوید.در مورد قیمت عینک شنا فوق باید گفت بستگی به کیفیت شیشه های عینک و همچنین میزان مقاومت ان در برابر ورود آب به داخل عینک و در کل به کیفیت نمایش تصاویر از پشت شیشه عینک  به این عوامل مرتبط بوده و قطعها گار به دنبال ادامه ورزش شنال به صورت حرفه ای هستید و می خواهید تا با وضوح بسیار بالایی دنیای زیر آب را مشاهده کنید پیشنهاد ما خرید عینک های بالای ۵۰ هزار تومان درون سایت است.

قیمت عینک شنا

 

مثلا اگر قیمت عینک شنا اسپیدو را ۸۶ هزار تومان قرار داده ایم به خاطر وجود شیشه های ضد خش ان است و همچنین به خاطر اینکه در زمان استفاده از این محصول به هیچ وجه محیط اطراف را به صورت غیر طبیعی و بی کیفیت نمایش نمی دهد و شما می توانید وضوح تصویر را از پشت شیشه های این عینک تماشا کنید. ما این محصول را به صورت ۱۰۰% اورجینال و همراه با فاکتور برایتان راسال می کنیم و می توانید آنرا با دیگر محصولات درون بازار مقایسه نمایید.به همین دلایل است که قیمت  تایین شده برای ان کمی بالاتر از دیگر مدل های درون سایت است.

حال اگر راجع به قیمت عین%:77/!شنا اطلاعات لازم را به دست اورده اید و دوست دارید تا یکی از این محصولات را تهیه نمایید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز انرا درب منزل خود دریافت نمایید. همچنین از این محصول می توانید به عنون یک  هدیه بسیار شیک و با کیفیت برای دوستان و عزیزان خود که به صورت حرفه ای شنا می کنند استفاده نمایید.

قیمت عینک شنا

 

 

برای کودکان خود نیز می توانید از محصولات ارزان قیمتی که درون سایت قرار داده ایم استفاده نمایید و با توجه به قیمت عینک شنا که برای این رده سنی در نظر گرفته ایم به نظر می رسد گزینه بسیار مناسبی  برای این امر باشد.همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.ما در سامان خرید کلیه محصولات خود را همراه با گارانتی تعویض برایتان ارسال خواهیم کرد.و اگر در حین ارسال نیز اتفاقی برای کالا بیافتد آنرا به صورت رایگا تعویض خواهیم کرد.





:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: